Известие

Collapse
No announcement yet.

Щипките за пасажерския еърбег сменят ли се?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Щипките за пасажерския еърбег сменят ли се?

    Та, значи колеги, ъгълчето на капака на пасажерския еърбег се беше понадигнало и реших, че това все повече ме дразни. Понадигнах го малко за да разгледам отдолу и установих, че щипката под него е счупена. Явно трябваше да се смени и реших да я извадя, за да търся такава, но като понадигнах още малко капачето и се счупи и втората щипка. Сега вече беше по-лесно да извадя щипките, след като не ми пречи капака и съм решил да ги сменя с възможно най-близките, които намеря. Наясно съм, че те играят важна роля при сработването на еърбега при нужда и няма да сложа първите срещнати, най-малкото щото няма да паснат (вече пробвах няколко варианта с щипки, които ми се мотаеха из джунджуриите). От друга страна, еърбегът се взривява с такава сила, че едва ли по-яки щипки биха го спрели! Вярвам, че все ще намеря подходящи щипки, или поне такива, които с малко преправяне да ми свършат работа, щото близо до нас има едно магазинче, на витрината на което са подредени поне стотина модела. Въпросът ми е има ли (и къде) оригинални щипки или кои (от какво) са най-близките щипки, които мога да сложа на тяхно място?

  • #2
    Може да звучи некадърно но и на двете ми съм решил проблема с Капчица - на едната така или иначе нямам беци, и просто капака е декорация, на черната ми беше надигнат същия край, Капчица и забравих за проблема.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      А, той, този вариант с лепилото винаги си стои, ама да пробвам първо с нещо по-"ентелегентно".
      Мислех си преди да му капна малко лепилце в ъгълчето и да не се занимавам повече, ама ме глождеше да го направя като си трябва. За кво ли...
      Last edited by Panchev; d.m.y г., 15:11.

      Comment


      • #4
        То и моя е с Капчица.Щипки търсих,но ненамерих
        sigpicAlfa Romeo

        Comment


        • #5
          Щипки продават.Но е гадно за смяна като се сваля капака за да сложиш новите .Късът се старите и реално трябва да се сменят всички.Те са едни коносчета.
          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

          Comment


          • #6
            Общо ви трябват 2 бр щипки.
            Имат ги в тин кар,аз сменях преди време - 7-8 лв/бр бяха.
            Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
            Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
            Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
            Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
            Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Може да звучи некадърно но и на двете ми съм решил проблема с Капчица - на едната така или иначе нямам беци, и просто капака е декорация, на черната ми беше надигнат същия край, Капчица и забравих за проблема.....
              Що да е некадърно моята почти 4 години е залепена с капчица и не е мръднала.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Щипките се сменят лесно, след като е свален капакът! 2 броя са. Ама нямам нещо тин кар под ръка, а и цена 7-8 лева за брой е малко. Вчера ходих в магазинчето за щипки и цените се движеха 20-50-80 стотинки. Естествено че нямаха точно каквито ми трябваха (което оправдава цената им или напротив), но нямах време да преценя коя от наличните щипки би ми свършила работа. Ще трябва да се въоръжа с време и пак да отида на оглед!
                PS: Секундно лепило имам винаги под ръка! Тел и пирони също!

                Comment


                • #9
                  Тези щипки са по различни от подобни такива .Тези имат определена сила на скъсване.Което ги прави по спицифични.
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #10
                    Е, то много ясно! Но все пак в някакви граници, които би било добре да се знае какви са. Факт е, че се сменят с какво ли не! Вкл. и с лепило, което също може да се доближи достатъчно близо до истината, стига да уцелиш колко и къде да сложиш, че капачето да се отлепи навреме при нужда.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                      Тези щипки са по различни от подобни такива .Тези имат определена сила на скъсване.Което ги прави по спицифични.
                      И най-вероятно са по 2-5лв в Ауто Италия...така, че не се мъчете, ами си ги поръчайте от там :Р
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        Засега реших въпроса с едни щипки, които прецених, че ще свършат работа, а именно тези
                        Не можаха да ми кажат в магазина от/за какво са, струваха 1.20 лева.
                        Наложи се малко доизкусуряване с макетно ножче, с което намалих периферията на малкото конусче отпред, за да влиза щипката свободно в отвора на таблото, а не с щракване и всъщност се заклещва с само на перцата, ресните или там както и да ги наречем. Също така с ножчето изтъних още малко шийката под дискечето, с идеята да се скъса по-лесно при нужда, но предполагам, че при взривяване на еърбега щипките ще се измъкнат целите, защото са влезли съвсем малко. В общи линии, системата отговаря на определението "От яйце по-здраво" но капакът си стои на мястото. А, да, и преди да го поставя, го понагрях с една запалка-горелка малко отзад, за да му върна оригиналната форма и смятам, че се получи.

                        Comment


                        • #13
                          Не е зле преди това да видите дали капака не е крив. Аз моя го изправях , като ползвах пистолет за горещ въздух- леко го затоплих след което го изправих и задържах. Ако капака не ляга добре в леглото , така или иначе ще стърчи и ефекта от щипките е нулев. Ако капака е ок и без щипки да го оставиш - не личи
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Именно капака нагрях със силна запалка с насочена струя и го огънах до формата, която ми харесва. Точно това ми беше критерият -да стои сам по профила на отвора, без напрежение в щипките. Но е доста устойчива основата и трудно се поддава на деформации, така че и за това се иска търпение и упоритост.

                            Comment


                            • #15
                              Абе то щепките хубаво, ама защо не си проверите еърбеговете дали изобщо ще отворят - има една готина лепенка на колонката на шофьорската врата.
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X